och så var det söndag igen

sitter vid min gamlaste gamlaste data som verkar komma ifrån 1800talet för så seg är den! ska rensa alla mina error bilder från den sen vet jag inte vad som händer. har liksom snart gått ett år sen jag skulle gjort det. men man skjuter ju bara fram på det för de är så tråkigt. fast nu är det rätt kul, kollar på gamla bilder och varje bild är så jävla rolig. tänker på vad man gjorde då man tog bilder och allt de där.. hauta är med där, och vi såg likadana ut, sandy var också med och hon hade kort hår. saknar när det var vi tre!

igår var jag ute i borsäkna hos robert med ida, och sen kom erik. vi kollade på tusen bröder, eller de blev inte så mycket kollande haha! sov över där också och imorse åkte jag hem med ida, hon skulle ta spruta! läskigt. men hoppas det gick bra! :)

idag har jag bara tre saker att göra vad jag vet
♥ städa mitt rum, de ser förjävligt ut och det stinker! mamma och pappa kommer hem idag och dom kommer bli glada då!
♥ rensa den här datorn
♥ kolla på vem kan slå filip och fredrik klockan 20.00 ikväll på kanal 5!

kommer ett inlägg med massa gamla bilder och ett klipp med en rolig tjej på!
j


Kommentarer
Postat av: mia

du kollade ju inte filip och fredrik? :O eller kolla du hos sandy? HAHA! jag fick kolla själv :(

2009-10-19 @ 12:05:44
Postat av: Anonym

ehhh, jag kommentera ju. försvann den? :S

2009-10-19 @ 12:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0