jessica bra (y)



Bra jessie att du bloggar (y) hade ingen ork att göra det i söndags ): haha!

I lördags var vi massa tjejer hos karro kul och sen finns det inte mycket mer att säga.
Söndags ja du åkte till ikea men kunde inte följa med in haha ! eller var inne 5min sen drog jag tbx till bilen!
& idag har jag bara tagit det lungt, vart med sandy åkte till tunapark köpte ny jacka (y), och 2 linnen från gina och massa gott från coop eftersom vi fick hem presentkort från gratisbio på 400kr :D <3. men det gick åt snabbt på gina och coop! ;)
Vill du också få presentkort eller biobiljetter bli medlem genom min länk då får du 75 för att du blir medlem sen 25 extra för att du blir medlem genom min länk ;) !

ska sova nu puss
/b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0