jävla jobbiga dag.

hej. jag är trött. åt ingen lunch. har så mycket att göra så varje minut har betydelse.. hatar såna dagar. hatar onsdagar. men ska inte klaga, det jag ska göra måste jag har gjort. längar tills jag ligger i min säng vid tio ikväll och bara njuter av att dagen är slut och kollar på det braiga programet: ture blod.

♥ just nu har jag företags ekonomi, prov v46..
♥ har näthandel och jag kommer somna för det suger.
♥ administrations prov. hoppas jag får gå efter jag är klar.
♥ ta bussen hem som tar ca 30 min.
♥ äta och packa.
♥ gå till min underbara mormor och interviuva henne. har någon svenska grej. känns skönt att få träffa henne, längesen nu.
♥ gå och träna.
♥ sitta sek på 94ernas match.
♥ hämta min cykel i årby och åka hem.
♥ duscha och äta.
22.00 true blod.

så jävla mycket att göra. FE boken har jag glömt hemma så jobba kan jag inte göra. eller måste jobba svenska nu. hejdå har inte tid med det här längre, kommer inte ha tid med det här på hela dagen.. som ni såg.

j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0