jag hatar att skriva rubriker

fan vad trött jag är fortfarande.. somnade fyra inatt och vaknade två, ändå är jag så jävla trött, jobbigt :( idag har jag inte gjort ett skit, skulle övningskört men vaknade ju så sent så de får bli en annan gång. ska iaf snart prata emd lisa och fråga hur det gick för våra tjejer i norrköping! sen duscha och lägga mig i sängen och kolla på tv! vid fem är det dammatch. ska nog träffa ida efter tror jag! :)

igår var vi iaf på fest i skogsängen, de var kul till en början, när alla dansade och sådär. skit kul var det när jag sandy och elli satt och sjöng på altanen, haha! fan vad pinsamt att vi sjöng våran oseriösa låt! det roliga var att jag var nykter! sen kom bina och hauta! men såklart vart det rätt dött och då drog vi. vi gick hela vägen från skogängen till årby ungefär! de är skit långt men de gick rätt fort. en bild från igår, satt på bussen påväg dit!

vart så jäva ugly var tvungen att ta bort mig haha!


j


Kommentarer
Postat av: fliz

tack så mycket för bloggen! :D

2009-10-25 @ 23:40:18
URL: http://ffliiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0