15 oktober, en onödig skol dag.

mia är en aktiv läsare som alltid kommenterar, till er alla andra, bli som henne!

det här är en sån onödig dag, ångrar att jag kom. på englskan hände det inget speciellt. maten var äcklig, fast de är ju som vanligt. på bilden hade vi bara genomgång och jag höll på att somna. matten var inte läraren här så vi hade ett papper att göra som man gjorde på 10min max. nu ska vi redovisa våra slogan som tar ca 30min sen slutar vi..



amanda wainio.  ida och jessie.
haha ser lite konstigt ut. ida har vinter jacka och jag tshirt. fast de är ida som är smart för de vad ap kallt i skolan idag.

GRATTIS ELiSiE 15 år!

j

Kommentarer
Postat av: amanda

oj vackra flickor :D

2009-10-16 @ 11:28:50
URL: http://amandawainio.blogg.se/
Postat av: mia

JAPP! bli som mig :D

2009-10-17 @ 16:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0