gästbloggning by mia

har tjatat på jessie om att få blogga här,
mest för att jag saknar att blogga (vida i frid jackiemia-bloggen)
och lite för att jag har kommit på intressanta saker att skriva.

men nu när jag väl sitter här och ska skriva så kommer jag inte på nåt.
det är den där jävla minnes förlust mannen på efterlyst som smittat mig.
(förövrigt tror jag att han är en jävla uteliggare som vill ha uppmärksamhet, blää!)

ehhh, så jag skriver inget mer.
återkommer, för nu kan jag ju lösenordet.
mohahahahahaha.
/mia

Kommentarer
Postat av: jessie

fuck you mia!

2009-10-22 @ 08:46:20
URL: http://jessiebina.blogg.se/
Postat av: mia

varför fuck you? :(

2009-10-22 @ 12:07:55
Postat av: karrroo

jackiemia bloggen kan ju komma tillbaka :P och allt kan finnas kvar också :P

2009-10-22 @ 14:36:59
Postat av: mia

nej det går inte, vi tog bort helt kontot :(

2009-10-23 @ 13:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0