en lyckad dag

tjenare. just nu ligger jonsson i soffan och jag sitter här. igår var en jätte bra kväll, jag jonsson lina hanna och julia var och åt på ming. hanna fyllde år, grattis! jag tror vi satt där i tre timmar ungefär! efteråt åkte jag och jonsson till sabina. letade desperat efter en fest, fanns det någon? självklart inte.. vi satte på en film i stället. minns inte vad den hette men den var sick, fast ändå bra! haha. sen gick jag och jonsson hem till mig och sov.



idag ska jag träffa hauta på stan vid tre. handla present och en klänning. sen blir det att hoppa på bussen som går till örebro, eskilstuna basket ska dit. vi ska kolla herrmatch! hoppas det blir en bra match. sen är det bara att stressa hem och fixa sig, åka ner på stan och gå till club glossy, någon mer som ska dit?

ska väl duscha och fixa mig eller någonting nu. ha en bra dag, skriver nog senare om jag hinner!

j


Kommentarer
Postat av: mua

du har inte hängt upp din tvätt, mamma är arg ;) hihi.

2009-10-30 @ 15:40:12
Postat av: jjjjjjj

vadå hängt up?

tagit up har jag gjrot ditt cp.

2009-10-30 @ 22:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0