min hauti

hejsan. är nu hemma efter en mycket låång dag. har nu varit i skolan, gjort data prov, varit i bollhuset, åkt till stan och käkat på corner sen till hällby och träna små flickorna! tänkte stanna hemma imorse har så ont i mina bröst, jag vet inte varför. men men. nu är jag hemma och har precis ätit tacos. och nyss så åt jag en biskviiii. typ min och mias nya hobby, käka biskvi.

nu ska jag till hauta, vi ska mysa, käka potatis gratäng och fläskfile, lite rödvin och avsluta med en mycket god tårta. eller inte, vi ska kolla idol och jag sover där inatt. fast jag tror hon har sina älskade taco chips. de ända jag och hon gör när vi är är hm.. äta, kolla film och sova! och vi älskar det! :) oj nu blev det mycket. skulle bara säga att jag älskar älskar älskar att vara med hauta, jag bara älskar älskar älskar hautas humor, jag bara älskar älskar älskar amanda hautamäki <3

the real hauta, fixad, rött hår, mobbad och ett glas med alkohol i handen! oj, får inte glömma mobilen. haha något hauta varit beroende av de senaste 3 åren..

nu blir det packa, glutta lite på min matte lärare som är med på postkod miljonären och bygga på fettman lite. sen springa över till hauta i slagsta. undrar hur många gånger jag sa hauta i det här inlägget?

j


Kommentarer
Postat av: Anonym

söt du är!!! älskar, älskar, älskar dig tusen miljoner gånger mer. PUSS /hauta

2009-10-16 @ 19:37:41
Postat av: Anonym

åhh, jag vill ha biskvi :(

2009-10-19 @ 12:06:22
Postat av: Anonym

åhh, jag vill ha biskvi :(

2009-10-19 @ 12:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0