DHW INLÄGG


gilla såna bilder jaja.

min underbara älskade serie desperates housewives har börjat! okej, tror ingen har missat det. de är ny sesong och jag bara längtar tills nästa tisdag. dom säger att jag är lik susan, men jag vet inte. klumpig=ja smal=nej. men men.

som jag alltid har sakt. jag hatar katrine! och älskar bra slut. eller slut och slut, jag älskar när det är bra. för det är så det ska vara, susan och mike. jag visste att det skulle blir dom tillslut. kände det liksom på mig.

susan och mike(y)

kahtrine (n)


okej lite tråkigt inlägg för en som inte har sätt dhw. men inlägget hette ju dhw? haha. jaja. mycket i skolan nu, det ogillas verkligen. nu ska jag väl surfa lite på internet sen blir det godnatt gör mig. hörs imorgon pussypuss. är på bra humör som kanske märks. älskar när det blir som jag hoppats! :)

j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0