cp dag (y)

jag är inte på dåligt humör nu som jag var i morse fick cp ryck och slog handen i bordet och bröt av udden på en penna bara för jag var trött och irriterad!
Men resten av dagen var jag helt cp glad fick skrattanfall för inget.
Efter skolan var jag med Hauta vi gick till willys haha köpte massa fett saker som vi åt upp när vi kom hem, det var ju inte lite vi åt haha. (ersätter jag kärlek med mat? låter helt cp.. men jag tycker ju om dig? eh jag vette fan.) 

Ja eftersom det är så kul att prata om mig så fortsätt ;) orkar inte bry mig! :D
Jag är ung och dum till vissa saker och jag lär mig av mina misstag, OCH att följa med till dig var ett stort jävla misstag sorry jag bryr mig inte om dig du är ful :) du såg 1000 gånger snyggare efter 2 vinflaskor? och då är man inte lite ful :) haha! och vem fan tror du att du är okej jag bet dig i läppen eller nåt? men vad fan gjorde inte du på mig?, hade typ 13 blåmärken av dig och dom var inte små! såg ut som jag blivit misshandlad ditt jävla mongo!
Jag bryr mig inte om folk vet längrE! om du nu bryr dig så mycket om henne vafan frågar du om en "okänd" tjej om hon ville följa med hem till dig? tänk lite! ;)

/b


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0