but i know how i feel about you know



grym. idag på stan så var ida och jag inne på bik bok, då spelades den här låten. jag ba åh vad heter den? ida visste inte, sen lite senare frågade jag om hon kunde sjunga den, men vi mindes inte hur den gick. och nu bara ploppa den up i mitt huvud. hejhej. jag sökte på den och fick fram den! :) man blir skit glad av den. de är ett glatt ögonblick för jag kom just på att jag inte har datakunskap imorgon och börjar kvart i tio!!!!! kan de blir bättre?

jessyy

Kommentarer
Postat av: mia

det var ju någon som sjöng den i idol nyss :P

2009-10-12 @ 16:24:20
Postat av: .

Lyssna på timo räisinens version istället.

2009-10-18 @ 01:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0