basket är kul!

nu är jag arg :( fick reda på att jag ska up åtta imorgon ungefär! fyfan. + söndag med. hejdå mitt lov är slut. om jag hade vetat att de var min sista sovmorgon hade jag sovit heeeeeeeela dagen idag!!

nej men istället var jag på stan, vilket var trevligt. med systrarna hautamäki! och den galna hunden! haha nerå. hittade en tröja när jag skulle hitta en klänning.. men så kan det vara. sen åkte vi då till örebro, jätte rolig match, kunde inte blir bättre nästan. låg under i början, kom i fatt, lika, lika, vinst! :)

blev inget club glossy för mig idag, eftersom de är upstigning åtta imorgon. fyfan, gråter en tår.

en smyg bild och party björnen!


j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0