Avsluta Meningarna.

Jag har insett att min senaste kyss var onödig.
Jag lyssnar på min systers knappande på datorn.
Jag pratar inte illa om sånt som är bra?
Jag älskar min familj, vänner, basket och klass.
Min bästa vän heter sandy essien.
Min första riktiga kyss minns jag inte så mycket av.
Jag avskyr när folk frågar mig personliga frågor.
Kärlek är något jag hoppas alla får uppleva.
Någonstans så kämpar mammor för att få ut en unge?
Jag kommer alltid att heta jessica.
Jag har haft mens.
Sist jag grät var väldigt längesen.
Min mobiltelefon vibrerar.
När jag vaknar på morgonen kollar jag vad klockan är.
Innan jag går och lägger mig tänker jag världigt mycket.
Just nu tänker jag på vad som står i mina sms.
Idag har jag varit med sandy.
Ikväll ska jag sova.
Imorgon ska jag gå till skolan, träffa mormor, träna och kolla match.

jessica meriläinen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0