armvärk till 1000

idag vart jag hemma från skolan eftersom min arm är helt cp!
har skit ont efter sprutan börjar typ gråta bara nån rör vid min axel...
börjar fan undra om hon kom i mot nån muskel eller nåt!

åkte till banken idag eftersom när jag var igår på banken och skulle lägga in pengar så gick den sönder så fick typ bara 300kr och skulle få 600kr! andra gången det går fel för mig när jag ska lägga in små pengar..,, men fixade det idag iallafall.

resten av dagen har jag bara slappat eftersom jag är död och helt  trött 24h!
& det beror nog på att jag har lågt blodvärde KUL! allt är fan fel med mig och på fredag ska jag till öron näsa hals kliniken för att titta om jag måste operera mina halsmandlar eftersom dom är stora....
BLÄ PÅ ALLT!

Det ända posetiva är att i helgen som kommer blir det ullared :D plus nästa vecka är det lov och det betyder stockholm!

nästavecka LOV
;
tisdag, åker till stockholm till moster eija i vällingby.
onsdag, åker till moster irja, mats, victor och pricken i orminge.
torsdag, hem!
fredag, sjukhuset sprutor.

/b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0