1 oktober



måste börjar med att säga förlåt för den tråkiga upptaderingen. har inte haft tid för att skriva ochj tydligen inte sabina heller. men jag hoppas hon skriver snart för de var längesen vi sågs och de är alltid kul när hon skriver. jag har iaf mycket att skiva om.

nu är det höst. och det känns så jävla mycket ute, jag hatar det. ska nog ta fram vinter jackan för så kallt är det hos oss jusst nu. denna månad så ska jag gå på haloween fest och köpa uggs. de är vad jag vet :) nu ska jag dricka kaffe för att värma mig lite och äta massarin mums.

måste berätta en sjuk grej, jag har börja tyckt att matte är kul! har till och med tagit med mig boken hem för att jag ska jobba. jag är sjuk i huvudet. men har inte så mycket att göra innan träningen.

längtar tills träningen för de är så kul! willie är en jätte bra tränare och varje träning lär man ser jätte mycket. i helgen har vi seriepremiär, mot f 94 som vi börde vinna mot.

igår var projektet klart och då skulle det redovisats. det var inte så farligt för att vara första gången vi redovisade för klassen. var inte så nervös i början, men var nog de när jag skulle börja efetersom jag inte minns så mycket(!!) av den.

jag har aldrig hejat på någon i idol men nu gör jag det. mariette är så sjukt duktig och jätte söt i ansiktet! jag hoppas hon vinner allt för hon är mogen nog. ingen jävla snorunge på 16år ska vinna.

j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0