yes, äntligen!


måste bara säga förlåt för den dåliga upptateringen, har försökt men inte gått så bra pga att jag ha haft mycket dom senaste dagarna, ja ni förstår :)

ikväll är det twligiht, new moon! eftersom att det är premiär imorgon, så börjar den 00.01. mysigt. kommer inte ihåg så mycket av ettan, bara att edward var så jävla snygg. och jag förstår inte hur han vill ha hon den där tjejen, hon ser ut som en ny kändis som har knarkat lite för mycket! trash!

nu ska jag fixa mig lite, dra på min sköna kläder, sen ner till stan och käka subway, senn biooo.

j

Kommentarer
Postat av: janiina

haha finns en film som heter adventureland där hon är med och röker hash :)))

2009-11-19 @ 23:00:10
URL: http://janiinalemmetty.blogg.se/
Postat av: Alex

Hon är tusen gånger mer känd än den där killen ;) sen så sög filmen hårt.

2009-11-21 @ 01:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0