wii


idag var det skola är på servering nu fy fan vad jag hatar att bära tallrikar får fan inte ihop det ): får träna hemma så jag lär mig det.
drog hem efter serveringen struntade i matten eftersom jag inte mådde bra.
fan va irriterad jag blir har märkt att jag har blåmärken från i lördags, eftersom en person tog tag i typ min handled och släppte inte den fast det gjorde ont och jag bad honom. orkar fan inte bry mig han är ju dum i huvet och det har jag endå vetat sen längesen! plus att jag har lite blåmärken på ena handen och armen kul kul...

Nu blir det wii!


/b


Kommentarer
Postat av: Anonym

det är sjukt hur fina ben du har!!! /hauta

2009-11-16 @ 18:59:55
Postat av: bina

haha tack hauta :$ <3

2009-11-16 @ 21:20:49
URL: http://jessiebina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0