sova nu :)

vad ska jag skriva har inget att säga precis förutom att jag tycker om skolan och vår klass fast några killar håll på mot mig på idrotten haha.
Ja ni kan få en liten text av mig som jag vill får ur mig... jag vet att typ ingen kommer fatta men det är för min skull jag skriver den ingen annans.

M jag hatar dig! du förstörde allt, vet du ens vad du har gjort för nått? när jag såg dig blev jag i chocktillstånd jag ville bara slå dig för allt du gjorde mot henne! jag skulle aldrig kunna trott att du skulle göra så mot henne! jag förstår att du hade det jobbigt det hade vi alla men det du gjorde mot henne gör man bara inte. fattar du inte att du tog henne ifrån oss? fast hon är nästan sig själv nu och jag kommer aldrig låta dig få en till chans att förstör henne igen! M om du rör henne igen så kommer jag personligen komma till din dörr och göra samma sak som du gjorde mot henne! han kommer endå få reda på vad du har gjort, vad tror du han kommer säga?!
jag kommer aldrig glömma när jag träffade henne efter det du gjorde fy fan de var det jobbigaste jag varit med om. jag tänker fortfarande på det som hände och jag får bilder i huvet från det, jag hatar dig för den du blev!

/b


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0