slut på det roliga

jag är trött, jag har ont i benen och jag har bråkat med min data i ungefär en halv timme nu. ingen bra start på morgonen..

idag är det då sista lov dagen, blir lite ledsen men de gör inte så mycket att de är skola imorgon, för jag har börjat gilla skolan! på lovet har jag gjort en hel del! ungefär de jag ville ha gjort.
♥ festat
♥ umgås med dom jag tycker om!
♥ träffat nya människor
♥ dansat
♥ tränat
och sen så finns det saker som jag skulle ha gjort men aldrig blev gjort..
pluggat
damsugit............
träffa ena

nu ska jag sätta på mig kläder och fixa håret, sen börja gå till bollhuset, bye.

skriver ett inlägg lite senare om gårdagen, finns mycket att berätta, som att amandorna dregla på wiphlas(?) ett jävla cp fetto puttade på mig och några roliga bilder! så håll ut hahah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0