mycket text..

träningen idag var världigt jobbig, men ändå lite lite rolig. vi fick bära varandra över hela planen, och sen skulle en människa sitta på ens rygg och sen skulle man böja på benen och sedan upp. fyfan säger jag bara.

blir väldigt ledsen när jag tänker på att jag ska ta svininfluensan sprutan imorgon. eller det är ju egentligen bra! då slipper jag kanske . och jag skiter i vad alla säger om den faktiskt. för jag tror inte att de skulle ge oss sprutan om de ville att vi skulle dö, blir förlamade m.m. och min mamma skulle inte be mig ta den då. eftersom jag är så rädd för att ta spruta, så har mamma fikat bedovnings plåster åt mig. hoppas det blir bra. pinsamt om jag gråter bara..

och sen så vet inte om jag kommer skriva så mycket nu framöver. mår mycket illa på vissa personer, inklusive mig själv. vill bara spy eller vara någon helt annan nu. iaf ska inte vara depp jessie nu hehe. men men, allt är bara så tråkigt känns det som. det kanske är bara idag, eller hela veckan, året, ja, jag vet inte :)

om vi inte ses innan, så god jul!
nej skoja bara. kanske ses imorgon eller någoting.

j


Kommentarer
Postat av: anonym ;)

du kommer bli sviiiin

2009-11-24 @ 11:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0