MARIETTE

IDAG ÄR DET SÖNDAG och de betyder är första advent! fan vad myyysigt tycker jag. ja vad hände igår då, de tänker jag inte berätta för jag skäms rätt mycket över den. men de var kul och mysigt :) de tråkiga är att min kävla mobil har blivit vattenskadad igen, den är blöt i skärmen och det stör mig ganska mycket!

ska nog sova en stund, käka lite och sen åka till älskade bollhuset. mår ju inte alls bra egentligen, om inte Ellen ska spela, så ska jag nog försöka värmaupp iaf! låter kul va, nej inte direkt.

ne fan, nu ska jag ta lite matmatmat och kolla på stackarna som är i robbinsson som måste käka på varandra, typ. fast något som är ännu sämre är att Mariette åkte ut ur idol, jag som var säker på att hon skulle vinna.. hon var bäst har folk svårt att förstå,



"Alla har ölkagge och ser ut att heta johnny."

så nu har jag skrivit av mig, pusshej sug och svälj trevlig helj.
j


Kommentarer
Postat av: mia

räääääättt att hon fick åka. ÄNTLIGEN

2009-11-30 @ 01:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0