irriterad som vanligt :)

nu är det så att jag är jävligt irriterad. för det första så tycker jag speciellt inte om folk som ska klaga på andra hela tiden, typ som att dom själva är perfekta! okej om dom gav en komplimang då och då för jag menar, alla är ju bra på nått! men nej, de ska bara klaga och tro att dom själva är hur bra som hällst. bara för att de gick dåligt så ska man klaga ursh.

annars har dagen varit bra, skolan var kul, redovisningen var gick bra, provet mindre bra men men haha! solade med jonsson efteråt och jag ska aldrig mer sola där, seriöst jag brände min ena skinka! nerå men känndes typ så. vi drog hem till mig åt lite (eller jag åt rätt mycket), sen möte och lite träning. duschade första gången på år känndes det som i bollhuset, sen vart det en promenad hem då eftersom jag trodde jag skulle vara med sandy, men tydligen inte. konstigt att jag kunde bestämma med dig om att träffas imorgon när jag visste att jag inte kunde och sa det klart och tydligt?

j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0