i wonder how, i wonder why

sabina varför skriver du inte? :( tycker det är jätte pinsamt att det bara är jag som skriver, typ som att jag inte har något liv, haha! fick iaf lust att skriva nu igen.

fan vad irriterad jag blir på mig själv nu. hade inget planerat idag, de ända var att plugga, kolla true blood och kolla dhw. har jag gjort något av de? nej! de ända jag har gjort är att bättra på min fettma, förminskat tröttheten och för längt mitt liv med att ha kollat på 2 and a half men! haha, jag och mina tv program. nu ska jag iaf fixa lite till imorgon och så, snart börjar dhw sen blir det sängen. imorgon är det skola, de är nog första gången jag säger det här - jag tycker om min klass, de är kul att gå till skolan, hp1a

hösten är här
löven faller lätt där hösten är
löven blir röda och gula
då är dom inte fula
hösten är vacker som ett lyckoblad
och jag är bara jätte glad
regnet gör mig kulen
nu väntar jag bara på julen

en rolig dikt som min lillesyster på 10år har skrivit. undra hur länge jag och mia skrattade.

j


Kommentarer
Postat av: mia

hahaha! jag visa henne nyss att du skrivit den här ;) hon ba TASKIG! haha, fett synd.. nej nu ska vi fortsätta kolla min klasskompis är en apa :S hm..

2009-11-04 @ 12:35:04
Postat av: niinz

blääää nej vintern är här med snöstorm! :(

2009-11-04 @ 15:14:54
URL: http://janiinalemmetty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0