hemma hos mormor&morfar<3

ursh. mår dåligt idag igen. imorgon får jag inte må dåligt, jag pallar inte de. de här kan vara bland de värlsta jag varit med om. hela min arm-armhåla är svullen. ser helt bäng ut. haha. sitter iaf just nu hos min mormor och morfar. vi har ätit vofflor och annanas. ska väl åka hem snart och ikväll är det mammas pojkar! men vid sju är det 2 and half men, de får man ju inte missa ;)

medans jag väntar på klockan, så kollar jag på bilder som min mormor har tagit.




bilder från mammas fest, thailand, studenten, billysfinalen, påsk o massa mer!

j


Kommentarer
Postat av: sandy

kul att vi har exakt samma symptom :O haha läskigt =/ men jag är typ frisk, bli det du med! :o<3

2009-11-26 @ 22:57:55
URL: http://sandyessien.blogg.se/
Postat av: mia

HAHAHAHAHAHA! snygga bilder xD ehhhmmm, minns inte att vi dansade i ring på festen men ja ;) <3

2009-11-26 @ 23:22:49
Postat av: karroandersson

hahahah :( kolla mig bakom mia på studenten, gris :P <3

2009-11-27 @ 09:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0