finns ju folk till allt haha

sitter och läser sms på nattensmess HAHA.
här är några sms från sidan;

Det var min kuk som var full, inte jag. Så sluta va förbannad


Stog ute o rökte när kalle kom ut och vinglade fram till värsta snyggaste bruden 'vilka snygga skor du har' hon 'tack' kalle 'jag har ett par likadana hemma'


Fan mannen jag vet i vems lya jag vaknade nyss men deras schampo är fan det bästa ever!


Det är inte mitt ansvar vem alkoholen raggar upp med min kropp.


Helt ärlig Patte! Du kan fan inte dra på min lillasyster, hon är ju för fan bara 13 bast! Ja jag vet, hon är gigantiska bröst för den åldern, men ändå!


du vet han jag låg med igår? han berättade nyss att han var gay. detta var tredje gången jag gjort en kille till bög. KUL.

hur många heterosexuella killar har egentligen sånna där strumpor duvet som bara går till under fotknölarna? SVARA MIG? han kan fan inte varit straight? eller? 


/b


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0