29 nov


fredags kväll
; Hauta och jag åkte hem till Samu och var där med massa folk drack och sånt :). söt haha. juste tack hallon som följde med mig en bit :) gick hem till en kompis och sov där som var skit full haha! somnade fan typ vid 5 :O...

lördag; vaknade och tog bussen hem. Pappa kom över med linda så jag tog hand om henne i några timmar. Senare på kvällen drog jag och Jessie till t-hälla för att möta seppi och dra oss hem till Samu för att dricka där :). Hauta kom också dit. Vi bastade, drack och sen behöver ni inte veta mer om vår kväll :). somnade typ vid 5 igen lyckat (n).


- igår visade jag runt i huset för några tjejer. och sen skulle jag gifta mig med ena! haha
- men vafan det var ju jag haha. 


söndag; sov inte så bra inatt igen :( jobbigt värre. drog hem sen sov jag nån timme. Victor, moster Irja och mormor kom över. och nu sitter jag här ganska död och hatar morgon dagen eftersom serveringen börjar FY FAN ASSÅ! nej nu ska jag gå bort här ifrån datan för det finns inget som intresserar mig här så :)

hej då
/b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0