superduper kväll




igår var en jävligt rolig/kul/konstig/super/bra/underbar dag! vid fem började jag fixa mig, vid sex började jag fixa massa saker och vid sju var jag hemma hos sabina. vi tog en massa bilder och lyssnade på musik. vid åtta kom hauta och amanda. vi började att spela tjejsnack, käka chips och drack lite. jag vann på tjej snack, och de gjorde min kväll, jag älskar att vinna ;) vid tio kom min mamma och sjussade oss till jäder!

när vi kom fram till jäder var det inte så mycket folk men det kom bara mer och mer! det spelades jävligt bra musik och jag ville bara up och dansa. de andra mupparna ville inte och jag vart på ett dåligt humör, vilket var onödigt. men blir så när jag dricker och när jag inte får som jag vill, blev typ sur för att jonsson förlorade och honm vägrade ta dom där tre shottarna? jag menar fett störd? sorry jonsson!

efter ett tag var dom igång som fan och de dansades. bra musik och roliga människor! en sak gjord emig riktigt förbannad och det var att en 20 åring puttade mig bara för att jag dansade brevid hennes kille(min systers ex). fett förbannad men gjorde ju tillbaka sen iaf! :) det dancades på scen och det sjöngs ja må han leva låten!

efter att hela mitt hår + kläder blivit nerdränkta med sprit och allt möjligt så kom min mamma igen och vi åkte hem! tack för en jätte rolig dag, de kunde inte bli bättre! :)

j

Kommentarer
Postat av: Anonym

bästa kvällen på länge! och bajskorv det mycket tack vare dig, love you /hauta

2009-11-01 @ 23:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0