USEL UPPTATERING

FÖRLÅT FÖR EN DÅLIG upptatering från min sida. Har bara inte orkat och så. Allt har blivit så tråkigt, blogg, facebook (farmville m.m..) bilddagboken. Egentligen tänk hur mycket tid vi slösar framför datorn? Jag vet inte om det kommer bli ändring med upptateringen men jag hoppas så. Nu är det jullov och man har det bara en gång per år så man ska faktiskt ta vara på detta. Idag fick jag det och idag har jag varit med Julia, Simon och Simon. Det här är vad jag vet ska göras under lovet hitils

♥ spela match
♥ lag mys
♥ kolla rabbhi och eddie
♥ julafton
♥ nyår
♥ shoppa
♥ träffa sötnosarna
♥ täby basket cup


mina söta mulli-gulli kinder och de fina flösk kurvorna under armhålan, älskar dom!

nu ska jag sova lite är väldigt trött, upp tio imorgon och kolla/spela match, önska oss lycka till.
JESSICA


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur gick matchen? :) hoppas allt ar bra med dig. ska du med ditt lag till taby eller ska du bara kolla? :) med vem i sana fall? :)<3 miss you

2009-12-19 @ 14:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0