SANDY POWER ESSIEN, MIN BÄSTAVÄN

JUST NU ÄR JAG MED SANDY, och har varit med henne i två dagar nu. Igår så var vi med några sen åkte vi hem till mig och kollade Desperates Housewife sesong 5 tills två, då somnade jag. Idag ringde klockan halv nio. Fan vad trötta vi var då så vi somnade om till tio ungefär, skyndade oss och sen åkte ner till stan. Vi gick till gina direkt och fick stå i kö där i 40min. Gick runt lite åt på donkan o sådär. Hittade två klänningar och en tröja. Sen åkte vi hem till mig och då hade min syster vaknat och hon villa åka till tuna park. Så vi åkte ditt och gick ett varv, hittade en väska sen åt vi på Max. Nu har jag och Sandy proppat i oss en marsipan gris med min kisse! Snart ska jag glida till Simon där Jullan är!


j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0