sandy gäst bloggar!


fjortis jessie-06
här har vi då jessie, en riktig tvätt äkta fjortis. ni ser ju? år 2006 dock.
utséende: brunt underhår och pissgult/oranget hår. och ringen i näsan också, den säger ju en hel del. hon & jag också för den delen var små fjortisar. klädstilen säger jag ingenting om men ni kan ju tänka er? lee jeans som var "sååå dyra" & en ful topp där det typ stod lovely på m.m.
personlighet: en riktig pussy rent ut sagt. när hennes cykel blev stulen började hon stört böla och allt var skit. hon blev också sur för bokstavligt talat ingenting. hon hade också pojkvän på den tiden men det förhållandet kom ingenstans eftersom att jessie hellre åt pannkakor hos sin mormor än att träffa sin pojkvän som hon stulit från en annan tjej (jag var match makern). hon hade humörsvängningar så att det bara visslade om det! hon kunde bli sur över vad som helst och samma sak med glad. men jag ska inte skriva för mycket, nu vet ni iallafall lite om jessies fjortis tid året 2006, kul va?
/sandyliciouzzz


Kommentarer
Postat av: elli

hahaha :)<3

2009-12-04 @ 15:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0