sandy essien


sandy (eller ska man kanske skriva zändi som du själv kallade dig) år 2007. hittade ingen gamlare bild där du inte var dig likt..

under 2007 sju känndes det som att de var då vi förstog att man kunde bli full och att man kunde ha hemma fester. om man nu ska kalla det fester! satte på lite musik drack och umgicks. var kul till en början men efter att ha gjort det ett x antal helger i rad så vart det uttråkande. men vad fan skulle man göra? sandy hittade iallafall en kille. som det höll med ganska länge! jag trodde de typ skulle hålla i ca en månad, men efter ett tag kunde man inte tänka sig sandy utan honom.. nu är det helt tvärt om. känsn som att det var år sen de var dom men de tog slut för ca ett år sen! iallafall så busade vi mycket under den tiden, lekte tuffa skulle jag vilja säga.

finns inte så mycket mer att säga. om jag hittar en gamlare bild så skriver jag då..

så fortsättning följer..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0