näst sista dagen på detta år

hatar egentligen att skriva blogg på lov, de är så annorlunda och man vänder på dygnet, sover borta varje dag och allt känns så konstigt. iallafall så hade jag träning igår, hatar också att träna på lov, men de hade vi fast jag var inte med eftersom jag har stukat foten! efter det åkte jag och jonsson hem till mig tog snabb duschar och åkte ner till stan. handlade julklapp till amanda. tog bussen hem till henne, där också sabina var, öppnade julklappar o så. fick en jätte söt klocka och ett par hörlurar!

vi fyra hade det jätte mysigt. satt och spelade kort, åt godis och amanda snackade om hur hon haft det i thailand. vid elva tog jag och bina bussen hem till henne. åt, kollade film och satt vid datan. klockan ett la vi oss i sängen och somnade vid sex. ja, man kan säga att vi hade en del att snacka om! :)

imorse vaknade jag vid 12, segade som fan och åkte till stan. handlade nylonstrumpor och nu sitter jag bara här! mamma kommer snart hem med en pizza, då ska jag äta sen åka hem till sandy! PUSS♥

j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0