jävla dag alltså.

BLIR SÅ JÄVLA FÖRBANNAD NÄR DET INTE GÅR SOM JAG VILL. Först råka jag spilla jätte varmt vatten på min lillesysters ansikte, såg ut att göra jätte ont. Det läskiga var att jag hade tänkt att de skulle hända innan. Sen så fick jag reda på av en tjej att jag fortfarande har baby fasoner och blir tjurig för ingenting, väldigt konstigt men tydligen sant? SEN åker pappa iväg med våran bil så vi kan inte åka till tuna park och handla skor, och så tjaffsar mamma cp barnet med mig. SEN RÅKADE JAG MARKERA HELA SKITEN OCH TRYCKA PÅ RADERAR KNAPPEN! asså jag vill bara slå någon nu, gråta :(

You asked what's wrong with me
My best friend said
"Oh, she's just bein' Jessie"

haha lite kul. vad som är ännu-roligare är att när jag är så här arg så tänker jag inte ge dom jävlarna någon julklapp, hatar dom till 100% FITT HUVEN ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH. Det ända roliga med dagen var väl när jag och Julia åkte på fötterna hela vägen till bussplatsen! slutade med att jag satt på rumpan och Julia skrattade! hahah!

hejdå
j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0