jag gillar inte

jag gillar inte

pojkflickor(flickor som ser ut som pojkar), shewolf, what efter. fast fulast är det när shewolfar försöker vara flicka, men klänning och sånt..

äckliga snorungar(när dom har passerat lågstadiet), som är högljudda, jobbiga, kaxiga etc.

folk som snackar skit om dera kompis med sen är med den de snackat skit om, så grymt irriterande, fittigt, töntigt etc.

och dom som säger saker dom aldrig ska göra men ändå gör det, tänk innan ni talar och innan ni överdriver. så kanske jag slipper göra en sånhär lista, typ som att jag var tvungen hahaha!

j

Kommentarer
Postat av: Anonym

folk som snackar skit om dera kompis med sen är med den de snackat skit om, så grymt irriterande, fittigt, töntigt etc.



pratar du om dig själv?

2009-12-02 @ 18:58:23
Postat av: mia

omg, orka vara anonym >.<

2009-12-03 @ 18:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0