helgen i bilder

helgen har varit kanon

i fredags så firade jag då min lillesyster och sen vart det lokal fest med amanda och amanda. kanske inte var så jävla kul där, men den slutat iallafall bra :)

på lördagen så stog jag och lina i kiosken sen hade vi match med vårat lilla lag. kanske inte gick sådär jätte bra, hade otur. men dom var duktiga.

sen var det bara att åka till vilsta där vi skulle övernatta med laget. jag och lina var jätte bra på att komma på bra regler till vårat lag, eller iallafall lina :) på kvällen var det lagmys i våran stuga, vid tolv drog dom då snackade jag lina och karro lite sen somnade vi, snacka om trötta, haha.

idag så hade vi träning på morgonen. jag tycker de var jätte kul och att hallen var bra, men tydligen inte dom andra.. en bild på idalida.

nu ska jag plugga lite och sen åka till dammatchen, lina spelar! efter det ska jag nog åka och sola sen sova, har sovit 10 timmar på hela helgen så är skapligt trött..

j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0