haha finns ju killar till allt

igår drog jag och massa på lokalfest i årby hahaha fyfan har inte varit med om något värre! inte kul alls så hauta, jonsson, jessie och jag drog till en annan lokalfest vid isstadion den var väl lite bättre. men hade ont i huvet så drog hem. på vägen hem träffade jag 2 kill gäng omg hahah helt störda! en gänget frågade om jag hade varit på festen och om det var kul och om det var mycket tjejer där sen börjar ena killen överdrivet fejkat skrika efter mig att jag är så jävla snygg och massa! sen efter ett tag åker en bil förbi mig med killar som gör värsta u-svängen och jag blev skiträdd och säger till mamma vad bilen gör. bilen börjar åka sakta brevid mig och 2 killar hänger ut och ena killen börjar skrika till mig att jag är så skit snygg och att han har blivit kär i mig. haha fy fan va sjuka folk det finns hahahahaha!

idag stog mamma och jag på loppis åt morfar :). satt en jätte trevlig tant brevid oss som hjälpte mig med ett mattetal haha (hon var lärare). drog hem sen och sov ett tag. NU ska jag fixa mig och ta bussen till t-hälla hem till Sarita :)!

puss på gamla goda tider ;)


/b


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0