en dag kvar

GODMORGON SITTER I SKOLAN redan, sov ju hos Amanda igår. Jag Amanda och Jonsson hade de lite mysigt en stund innan Jonsson drog hem och innan jag somnade! Fattar inte, Amandas hus gör mig så trött! Haha nej då. Amanda började prata med mig mitt i natten, fattade typ 0 men de var okej :)

Bara för att Amanda ska åka iväg till Thailand nu så känns det som att jag ska gråta. Vi har typ inte träffas på hundra år, men nu när hon ska åka bort då blir jag ledsen. Du är så gullig min vän :) min jävla separations ångest, hatar den.

Igår förlorade vi mot eskilstuna 94 också, lite pinsamt men dom är ju bra! Tänk om det här hade varit för ett år sen skulle jag typ gråta i miljoner år.

Nu ska jag jobba lite projekt. Här får ni två bilder från skolan igår, tog dom av Hanna :) Julia, Hanna & jag.


tror att jag får en mobil idag!

j


Kommentarer
Postat av: sani

ni är visste lika :D men kommer du till mig när du har slutat? :) är hemma<3

2009-12-10 @ 14:58:39
Postat av: Anonym

söt du är jessie! kommer tänka på dig massvis när jag glassar på stranden. PUSS på dig

2009-12-10 @ 17:40:22
Postat av: Li

Vad ska du få för mobil? (=

FIn blogg och snygga bilder ;)

2009-12-10 @ 17:56:54
URL: http://takemyplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0