Time is running out and standing still


idag var jag i skolan en stund skulle iväg till vårdcentralen för att kolla min hals. hon sa att hon trodde jag kunde ha körtelfeber men såg att jag redan hade haft det.. så hon sa att jag har något virus och att min hals är svullen ;/ jag ska vila och äta alvedon om jag behöver. gick hem för orkade inte vara kvar i skolan.. och här hemma har jag gjort inget bara kollat på film dont back down tröttnat aldrig på den filmen! juste måste till tunapark med mamma efter hon slutat jobbet för ska köpa ett par skor.
här får ni två låtar från filmen;


The world's got a funny way of turning 'round on you,
when a friend tries to stab you right in the face.
Losing faith in everything I thought I hoped I knew
Don't sweat it, (it was) set on false pretense.


/b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0