DÅ VAR DET GJORT

IDAG GICK JAG TILL FIRSÖREN med en bild i handen som var på camilla från idol, tyckte frillar var så himla fin. Har inte berättat det till någon av mina vänner så det blev en överaskning för dom alla, den ända som visste var mamma. Men nu ska ni få se, jag har kuttat av håret!

Tycker ni det vart bra?
Jag har varit väldigt osäker om jag ska göra detta. Men min syster tycker att jag skulle passa i de och att man ser mitt ansikte mycket tydligare. Själv vart jag nog nöjd. Är lite ovan fortfarande och har setat framför spegeln ett antal timmar nu och gjort olika frisyrer bla krullat det o så. Sandy tyckte det var fint men att jag skulle jag lång hår. JAJA nu har jag kuttat det för andra gången och de går inte att ångra sig :) finns ju hår förlägning nu förtiden så de är ju bra!

Ska sova hos Sandy inatt och nu ska vi gå till en kompis och snacka massa skit. BYE

j


Kommentarer
Postat av: mia

herregud!! kom hem på en gång............

2009-12-22 @ 15:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0