bye bye servering

gick inte på serveringen idag har bestämt mig för att ta bort den. känns faktiskt bäst så och att jag gör rätt beslut! men gick på matten klarade matte provet fick 23 av 28 nöjd :). lämnade tbx min bok till biblioteket plus att jag lånade en ny bok män som hatar kvinnor :) efter jag har sett alla filmerna och har hört att böckerna ska vara bra så valde jag att jag ska läsa böckerna! gick till gina efter stan köpte lite sen gick jag en skön promenad hem.

nu ska mamma jag gå och köpa pizza hem till sandy! skriver senare om jag hinner ska städa.

puss
/b


Kommentarer
Postat av: karroandersson

pratat med din mamma om dan innan jul :)? <3

2009-12-15 @ 12:19:56
Postat av: bina

japp hon ville :D <3

2009-12-15 @ 13:38:09
URL: http://jessiebina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0