2009

1. Gjorde du något iår som du aldrig gjort förut?
ja, som att gå på stan utan bh.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
hade ett, och nej det höll jag inte.

3. Blev någon av dina vänner föräldrar iår?
nej

4. Dog någon som stod dig nära?
bara några hamstrar som bodde i mitt hus.

5. Vilka länder besökte du?
Thailand, Kina, Estland och Finland.

6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
nej

7. Vilket datum från 2009 kommer du alltid minnas?
midsommar och 20 augusti

8. Vad var din största framgång år 2009?
fick ett mvg kanske, haha

9. Största misstaget?
att jag inte brydde mig så mycket om konsekvenser

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
yes. svininfluensan

11. Bästa köpet?
desperates housewife boxen

12. Vad spenderade du mest pengar på?
donkan tror jag

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
yes

14. Vilka sånger kommer alltid påminna dig om 2009?
sexy bitch, halo, sweet dreams, töntarna

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
både och

16. Vad önskar du att du gjort mer?
träffat sånna som jag tycker om

17. Vad önskar du att du hade gjort mindre?
slösat massa tid framför data och tv

18. Hur tillbringar du julen?
äter mat, umgås med min släckt och öppnar julklappar.

19. Blev du kär i år?
jag vet inte

20. Favoritprogram på tv?
desperates housewife, 2 and a half men och true blood

21. Bästa boken du läste iår?
go ask alice

22. Största musikaliska upptäckten?
haha vet inte. det har aldrig låtit bra när jag sjunger.

23. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
hm.. en dator

24. Något du önskade dig men inte fick?
minns inte var jag önskade mig!

25. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
var i skolan, träffade sandy, åt sämlor och firade mig :)

26. Finns det någonting som skulle kunna gjort ditt år ännu bättre?
absolut

27. Hur skulle du beskriva din stil 2009? 
lite olika kanske. jag vet inte.

28. De bästa nya människorna du träffade?
Julia och tjejorna från laget.

29. Vilken kändis var du mest sugen på?
Hugo rosas, Robert pattison och chris brown.

30. Vem saknade du?
ingrid och olle, alltid. och min farfar har inte träffat han på ett år :(

j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0