yes no 2

 

tjejer som inte lär sig sminkat sig än! jag hatar egentligen bilddagboken, små jävla fjortisar som tror dom är något när dom lägger ut bilder på deras tuttar och magar eller ansikten med vita läppar, vit kala en meter från ögonen och fjortis ränder på kinderna, vidrigt! och sen skickar dom de till fokus! skaffa blogg och lägg ut dom där istället så kan dom som vill se er klicka in och kolla, istället för att alla på bdb ska lida.

rosa header. jag lovar, 90% av alla bloggar som finns är rosa. rosa rosa rosa. de är en fin färg, men de börjar bli lite tjatigt när alla har de. kom på egna ideer.?





skolan börjar. det ska bli så jävla skönt! jag vet inte varför men de kan vara för att de är ny skola och nytt folk. om de ändå ska vara piss väder så kan man lika gärna sitta i skolan, jag lovar jag är den ända som tycker de! haha.

min och binas blogg, den är så jävla bra! det här är femta dagen vi har den, kanske inte så konstigt att vi har många läsare, okej kanske inte lika många som kissie, kenza m.m men man blir lika glad varje gång man kollar på statistiken, ni måste ju gilla oss?, puss!

kraftiga människor. jag tycker det är ok att vara större, alla jävla tidningar som har gå ner tio kilo på en vecka kan gå och dö! man ska få vara som man vill, de finns inget tvång att vara smal, jag själv är inte smal, och jag vill börja tycka om de och då vill inte jag gå och läsa i någon jävla tidning att man ska gå ner tio kilo på en vecka. Man kan FAKTIS vara snygg även fast man väger 90kg!

/j&

Kommentarer
Postat av: fantomen

oh my god va dumma i huvet ni är alltså

2009-08-15 @ 15:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0