tur att man inte ser ut så?

för någon vecka sen så hittade jag min gamla digitalcamera! eller gammal och gammal, använder den inte längre. där fanns iaf massa gamla bildern från thailand, när jag spelade basket med f93, när jag var blond som var för ett år sen m.m. fast det fanns rätt ny bild som jag bara tog. och jag tänkte fan på att jag alltid ska göra sånna miner och grimarser på bilder! haha lite irriterande hur ful man blir.



kanske inte så farliga, men dom fulaste tänker jag inte lägga ut, ni vill inte se dom helelr ;)

har en noice låt på huvudet, men jag vet inte vad den heter! imorgon(!!!!!!!) börjar skolan. snacka om att jag är typ nervös.. jag som har längtat så blir allt skit :) aja får se hur de blir.

j

Kommentarer
Postat av: hanna

hahaha gud va söt på första bilden :D<3

2009-08-19 @ 19:45:14
URL: http://hannaejendal.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0