sola och bada i pina colada

Nu ska jag gå och lägga mig är fan trött :).
Har inte gjort så mycket idag,
- sprungit
- tittat på tv
- suttit vid datan
sola med karro <3

Imorgon är det första skoldagen i en ny skola och ny klass :D (med Sandy&Ida).
Efter skolan ska jag, Sandy och Ida åka och bada om det är fint väder!

Vill ha min mobil tbx :(( den är på lagning så har en skit mobil som suger undertiden!
Den dör hur ofta som helst, batteriet tar slut efter en dag och man kan inte göra hjärtan eller gubbar!
(så tro inte att jag är tjurig när jag skriver sms (: ! )

Nu ska jag gå och borsta tänderna och börja sova, hoppas alla får en bra skolstart i morgon :)<3.

/b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0