sluta dö


Idag har jag inte gjort mycket, haft mys dag hemma.
Vaknade av att det spöregnade ute sen smsa Karro mig att Jessie inte ville till stan, efter som det regnade som FAN
Så vi åkte inte till stan vi bestämde att kolla på film istället :).
Tack Jessie och Karro som var snälla och köpte med godis och dricka till mig :)!
När dom kom väckte jag Sandy som låg och sov i mitt rum.
Vi kollade på en film som heter The House Bunny (den var faktis bra, komedi).
Sen drog tjejerna efter ett tag :).
Fick den här tröjan och bikinin från hm idag!
För 3 timmar sen var mamma och jag ut i skogen och gick skönt.
& just nu sitter jag och väntar på att Paradise Hotel ska börja, ska sova efter det!

Imorgon ska jag på möte vid två, orkar iäntligen inte men jag vet att jag inte klarar av det själv :/.
Efter mötet ska Karro och jag til Tuna park.
Ska försöka blogga mer i morgon :) <3.

Juste måste lämna in min skit mobil som dör 24h! :((

/b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0