sjukhuset plus vårdcentralen



Hej alla finns inte mycket att säga om idag :/
Jag var i allafall på sjukhuset och det gick bra,
drog sen med Karro till Mc Donald och åt. Gillar inte maten längre men drickan är god Fanta free!
Senare på kvällen fick jag svårt och andas plus hostade om jag andades för djupt!
Så mamma ringde till rådgivningen, fick åka in till vårdcentralen på stan.
Dom tog blodprov, lyssnade på när jag andades och kollade om jag hade feber (hade 36.9 hemma och där 37.4).
Blodprovet visade att jag hade virus i kroppen.
Sen fick jag sitta med någon maskin och andas i, blev mycket lättare att andas efter!
Hela min kropp skakade efter, Jätte jobbigt men nu är det typ borta.
Ska sova nu är helt död ): blir i allafall ingen skola för mig i morgon! TRÅKIGT!

/b


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0