saker som hände på den här korta tiden.


1. vi lyssnade på noice som var ungefär 1 och en halv timme försenad.

2. vi skulle gå och köpa pomes och jag ser en person på krogen, som jag vet var 17. börjar stå och små, eller små och små.. iaf peka på personen och försöker visa sabina. efter ett tag säger sabina "tyst jessie, tyst!" jag börjar kolla mig omkring och exakt brevid oss stog dens kompisar. vi små, och ja, små sprang iväg, som om inte de var ännu skämmigare, haha!

3. på väg hem så kommer de två killar som börjar prata med oss (2 gången den kvällen) och ber oss hänga med dom, som vanligt är sabina rolig o ska fjanta sig(hahah), hon börjar säga "vi är lespiska, vi ska gå hem och ha sex!" dom ger sig inte och ber oss ändå hänga med. sabina vart grymt irriterad. hahah.

4. gick till sandy en sväng för att hämta min dhw box som syrran ville ha så träffar vi där en kille(som var ifrån mariefred) som sandy var med, och sångaren i noice var hans farbror, jag tyckte de var coolt! börjar larva mig som "ge mig en autograf någon gång, snälla, hälsa han från mig, jessica!" haha rolig tjej! ;)

5. cyklade hem till mig sen och nu ska jag sova. kvällen var än en gång rolig, och imorgon blir det mer.

j


Kommentarer
Postat av: karro

snygg blogg! :)

2009-08-13 @ 02:24:42
URL: http://jonssonfotograferar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0