=P=P



var och kollade på min klass lista idag, måste säga att de var en väldigt blandad klass. och jag är sjukt nervös nu. snacka om att jag kommer vara det imorgon med. aja, jag måste klara det, vad har jag för val liksom? nån borde väl gilla mig haha......

jag är inte ett dugg trött faktiskt, skönt att man börjar ett imorgon i alla fall. ska skriva upp lite saker som händer och så i min almenacka, suuck skolan börjar verkligen..


på onödiga tråkiga kommentarer
och på skolan. ( jag som ville börja, börjar ångra mig liiite att jag ville det)

j

Kommentarer
Postat av: hauta

byt!!!!! byt till mig :D

2009-08-20 @ 11:53:30
Postat av: Anonym

söt blogg:)

2009-08-20 @ 17:56:47
URL: http://deity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0