lalala det här har varit en bra dag!

Började skolan idag. & så klart hamnar jag inte med någon jag känner eller har sett nån gång (eller en person men nej tack!)! :/ ..

Försökte prata med olika folk om att byta klass men så klart får jag tröga svar;
studivägsledaren; man måste ha riktigt bra ursäkt som att man blir mobbad i klassen, misshandlad eller hotad!
ena rektorn; snackade bara massa skit orkade inte ens lyssna klart på han så tackade så mycket och gick därifrån när han pratade.
biträdanderektorn; om man är så beroende av sina kompisar kanske man inte är mogen att gå på gymnasie. Sen sa hon skolan är frivillit och att jag kunde gå och söka jobb på arbetsförmedlingen!

ÄR DOM HELT DUMMA I HUVET ELLER?

För det första sa jag flera gånger till olika personer att jag kände en som skulle börja hotell och resturang och jag ville gå med henne!

Rinmanskolan är inte bra enligt mig hittills!,
- först tappar dom bort mina betyg så jag får hem lapp att jag ska börja IV fast jag har BETYG!
- sen har jag sagt till rektorn och till min mentor (innan skolan började och innan jag visste han skulle bli min mentor) att jag vill gå med en speciell person.

/b


Kommentarer
Postat av: Anonym

Man kommer inte in automatiskt, trots att man har "betyg" om det nu var det du trodde.



Sen sa han nog att gymnasiet är frivilligt och passar det inte är det bara att leka soc-mamma ^^



Grow up ffs!

2009-08-21 @ 01:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0