kan inte lämna det bara

nu har jag äntligen bestämmt mig. jag ska fortsätta i basket, jag ska ge det en chans! jag hoppas jag blir bättre och utväcklas mer, för det vill jag verkligen. nu bara längtar jag tills träningarna börjar och att få komma igång. jag som alltid har hatat förändringar tycker det ska bli kul med en nu. ny tränare blir det iaf, kanske inte nya lagkamrater, får se.


madde den blonda på bilden kom emd i damlaget, så jävla glad för hennes skull, hon platsar verkligen där.

j

Kommentarer
Postat av: madde

seg på att svara haha men tack jessie:D bra att du ska spela, du e så braa. ps. kolla mitt ben, banan och blekfis haha<3

2009-09-03 @ 20:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0